четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія. Модуль 9


Цей модуль допоміг мені мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: завжди прислухатися до того, що говорять учні, уникати слів "Так", "Правильно"; спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі; використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри та драматизації; відслідковувати прогрес навчання учнів; допомогати в здійсненні дослідження.
у      У цьому модулі учасники обговорювали створені ними приклади робіт, обговорили, як їх удосконалювати. я проаналізувала шляхи диференціації навчання учнів.

З      Займалися   підготовкою матеріалу для учнів  до заданого проблемного питання проекту.Створювали  учнівські презентації.

Немає коментарів:

Дописати коментар