Цей модуль допоміг мені мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: завжди прислухатися до того, що говорять учні, уникати слів "Так", "Правильно"; спостерігати за роботою учнів, не забуваючи при цьому поставлені навчальні цілі; використовувати вправи у малих групах, створювати графічні схеми, рольові ігри та драматизації; відслідковувати прогрес навчання учнів; допомогати в здійсненні дослідження.
у У цьому модулі учасники обговорювали створені ними приклади робіт, обговорили, як їх удосконалювати. я проаналізувала шляхи диференціації навчання учнів.
З Займалися підготовкою матеріалу для учнів до заданого проблемного питання проекту.Створювали учнівські презентації.
З Займалися підготовкою матеріалу для учнів до заданого проблемного питання проекту.Створювали учнівські презентації.
Немає коментарів:
Дописати коментар